UN PIRATA HA VENGUT A CLASSE I ENS HA CONTAT EL CONTE "EL PIRATA SALINER". GRÀCIES AQUEST CONTE HEM INTRODUIT I CONEGUT ALGUNS DELS TRESORS QUE VENIEN A BUSCAR ELS PIRATES DE LA NOSTRA ILLA.
UNA VEGADA ACABAT EL CONTE HEM FET DUES ACTIVITATS RELACIONADA AMB ELS TRESORS.
PER FER LES 2 ACTIVITATS HEM UTILITZAT L'ESTRUCTURA COOPERATIVA LLAPIS AL MIG, AQUESTA CONSISTEIX QUE CADA EQUIP COOPERATIU PARLA SOBRE EL QUE ANAM A DIBUIXAR (ELS TRESORS DELS PIRATES) I PASSAT UN MINUT PER POSAR-HO EN COMÚ, CADA INFANT AGAFA UN LLAPIS DEL MIG I HO DIBUIXA DAMUNT EL SEU PAPER, UNA VEGADA DIBUIXAT DEIXEN EL LLAPIS AL MIG I ESPEREN QUE TOTS ACABIN.
ACTIVITAT 1:
- CADA EQUIP POSA EN COMÚ VERBALMENT ELS TRESORS QUE ROBAVEN ELS PIRATES A EIVISSA.
- EL SECRETARI DE CADA EQUIP POSA UN GOMET ALS TRESORS CORRESPONENTS.
ACTIVITAT 2. ES REALITZA 4 VEGADES LA MATEIXA SEQÜÈNCIA:
- CADA EQUIP DECIDEIX CONJUNTAMENT QUIN TRESORS VOLEN COMENÇAR A DIBUIXAR.
- CADA INFANT DIBUIXA EL TRESOR QUE HAN TRIAT DINS UN RECTANGLE.
- ESCRIPTURA ESPONTÀNIA CONJUNTA DEL QUE HAN DIBUIXAT.
ACTIVITAT 3. ES REALITZA 4 VEGADES LA MATEIXA SEQÜÈNCIA:
- CADA EQUIP DECIDEIX CONJUNTAMENT QUIN TRESORS VOLEN COMENÇAR A PINTAR.
- CADA INFANT PINTA EL TRESOR QUE HAN TRIAT.
- ESCRIPTURA ESPONTÀNIA CONJUNTA DEL QUE HAN PINTAT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada