Pàgines

divendres, 22 de gener del 2016

EL NADAL JA HA ACABAT

Hem tornat de les vacances i ens hem trobat que els reis mags també han passat per la classe i per la casa de Ferran, deixant uns regals per la classe dels Planetes.
També hem arribat amb molta energia...


i ganes de parlar, aquí us deixo la conversa de LES VACANCES DE NADAL...

- M: com que teniu tantes ganes de contar tot el que heu fet, i us han portat, parlarem un amb un per poder escoltar el que volem dir.

- FERRAN: una bivi i un piano. He anat a València a cas iaios. Hay una granota en el pueblo.

- CARLA S: loss reis,un regalito de coches.

- AINARA: He corrido en la calle. Me han traido los Reyes Magos un camión de bomberos.

- MARK:  a mi me han traido 2 camiones Papá Noel. Un día especial fuí a Barcelona.

- MARTINA: Yo tengo un piano de Frozen que me han traifo los Reyes Magos, i també me han duit una cadira de FROZEN.

- IRENE: M'han dut un regalito de vestido de Frozen, los Reyes Magos.

- IKER: una pistola me han traido.

- ELORA: he jugado al parque.

- DANIEL: Yo tengo una guitarra porque me gusta y los han traido los Reyes Magos, y también moltes "xuxes" /fa 5 amb la mà).

- ALMA: A mi Papá Noel me ha traido chocolate y un bebé y un conte que cuenta de verdad.

- ERIC: los Reyes me han traido la patrulla canina y "xuxes".

- ARLET: He ido a por los Reyes e iban en camello. Tenía un juguete, era uuna muñeca y muchos conejitos, un petit, una germana i un gran.

- RITA: He jugado al parque y me han traido un regalo.

- TIAGO: He ido a la feria con Inma, me han traido un Spiderman.

- PAU: los Reyes me han traido un tambor. Por la carretera había tractors i estaban los Reyes y luego pasaba un camión con juguetes.

- REBCA: Un vestido de Anna de Frozen han traido el Papà Noel.

- CARLA J: Me han traido una mochila de Frozen. También una bici de mini. Fuí a ver un barco de la playa  y a Pica Pica con mi prima.

- MAIRA: he anat a Canarias, y els Reyes me han dut una muñeca que anda.

- DAVID: la patrulla canina me ha traido el Papà Noel y los coches.

- RAYAN: coches.

- ALEJANDRO: coches los reyes magos acasa de la abuela.

- LEO: un catman para colar y una tortuga ninja los Reyes.

- SALMA: un regalo para mi, una muñeca de FROZEN


 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada