Pàgines

dimarts, 15 de maig del 2018

UTENSILIS DE CUINA A LA VIDA PAGESA

DE LA VIDA PAGESA TENIM POCA INFORMACIÓ... PER AIXÒ PER PODER INTRODUIR ALS INFANTS DINS AQUEST MÓN HEM FET UNA ACTIVITAT COOPERATIVA MITJANÇANT L'ESTRUCTURA COOPERATIVA "FOTOS AL MIG". 

CADA GRUP TENIA MOLTES FOTOS D'UTENSILIS DE CUINA, ALGUNS QUE S'UTILITZAVEN A LA VIDA PAGESA I ALTRES MÉS MODERNS. 
CADA EQUIP HA AGAFAT TOTES AQUELLES FOTOS QUE CREIEN QUE FEIEN SERVIR EN LA VIDA PAGESA, CADA MEMBRE DE L'EQUIP HAVIA D'AGAFAR UNA FOTO I DEMANAR A LA RESTA DE COMPANYS  I ESTAVA D'ACORD EN QUE FOS UNA FOTO D'UTENSILI DE LA VIDA PAGESA.
UNA VEGADA FETA LA SELECCIÓ LES HAN AFERRADES A LA FULLA. 






DIES DESPRÉS DE FER AQUESTA INTRODUCCIÓ, DURANT LA SETMANA DE LA LLENGUA , N'ANA (la mestra) ENS VE A EXPLICAR MOLTES COSES QUE HA APRÈS SOBRE ELS UTENSILIS QUE FEIEN SERVIR A LA CUINA, EN AQUELL TEMPS PAGÉS, COM DIUEN ALGUNS INFANTS. 
UNA VEGADA CADA EQUIP HA CONTRASTAT

LA INFORMACIÓ, HA EXPLICAT DIFERENTS UTENSILIS EN UNA ACTIVITAT MITJANÇANT EL FOLI GIRATORI. 
PER ACABAR HEM RETORNAT A L'ACTIVITAT INICIAL I TOT L'EQUIP HA APRÈS A FER UNA COAVALUACIÓ... PERÒ ABANS DE PODER FER UNA COAVALUACIÓ ELS HE DEMANAT: "SI TENIM AQUESTA ACTIVITAT QUE JA TENIM ACABADA, PERÒ ARA VOS DIC QUE FALTA FER UNA COAVALUACIÓ, ALGÚ SAP QUE VOL DIR AQUESTA PARAULA TAN DIFÍCIL?"
- CARLA S: INVESTIGAR
- M: INVESTIGAR QUÈ...
- ARLET: HAY COSAS QUE NO ESTAN BÉ.
- M: IDÒ QUE INVESTIGARIEU?
- PAU: PUES ESO QUE NO ES DE LA VIDA PAGESA Y LO HEMOS PUESTO. 
- M: AAAH D'ACORD... IDÒ ESTAU FENT UNA AVALUACIÓ DEL QUE HEU FET BÉ ... AIXÒ ME DEIS? 
- TOTS: SI.
- M: I COM HO HEU SABUT, QUE NO ESTAVA TOT BÉ? 
- ERIC: PORQUE LO HEMOS PRACTICADO.
- M: COM QUE HO HEU PRACTICAT?
- ALMA: SI, CON ANA QUE NOS LO EXPLICO PORQUE SE FUE A UNA CASA PAGESA. 
- M: SUPER BÉ, AIXÒ VOL DIR AVALUACIÓ... PERÒ COAVALUACIÓ SIGNIFICA QUE HO FAREM TOT JUNTS... PER FER-HO SERÀ MOLT FÀCIL.. POSAREU UN GOMET ALS UTENSILIS QUE NO SÓN DE LA VIDA PAGESA. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada