ELS HE DONAT UNA FULLA AMB RECEPTES QUE HAVÍEM TREBALLAT TOT INFANTIL DURANT LA SETMANA DE LA LLENGUA I ELS HE DEMANAT QUE HAVIEN DE SABER QUINA ERA CADA UNA. EN LEO HA DIT QUE PODIEN ANAR A DEMANAR A TOTES LES CLASSES PERQUÈ NO SABIEN QUE ERA ALGUNA COSA... I AIXÍ HAN FET PER DESCOBRIR-HO.
I LA NOSTRA CLASSE HAVIEM FET A PART DE LA GREIXONERA, FLAÓ, TRUITA D'ESPÀRRECS I FORMIGONS.
UNA VEGADA, ELS ALUMNES DE CADA CLASSE ELS DEIEN EL NOM, HO ESCRIVIEN A LA RECEPTA CORRESPONENT. DESPRÉS D'ACONSEGUIR TOT, LES HAN CLASSIFICADES EN TRES CATEGORIES: PRIMER PLAT, SEGON PLAT I POSTRES... TOTA AQUESTA CLASSIFICACIO HA SORTIT SEGONS EL CRITERI COMÚ DE L'EQUIP.
UNA VEGADA HO HAN TENGUT TOT ORGANITZAT HAN EXPLICAT A LA RESTA DE COMPANYS EL NOM DE CADA RECEPTA I ELS HAN EXPLICAT QUÈ HAVIEN DE FER EN L'ACTIVITAT: CADA EQUIP HAVIA D'ESBRINAR EL NOM DE LA RECEPTA MITJANÇANT L'ESTRUCTURA PARAULA I FOTOGRAFIA AMB L'AJUDA DELS EXPERTS. PER ACABAR HAVIEN DE CLASSIFICAR TOTES LES RECEPTES, SEMPRE ARRIBANT A UN ACORD.





QUAN HEM ACABAT L'ACTIVITAT, MOLTS INFANTS ELS HA ENTRAT LA GANA, EN VEURE AQUEST MENJAR TAN DELICIÓS...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada