Pàgines

dijous, 9 de març del 2017

L'ASSEMBLEA EN EQUIPS COOPERATIUS

ENS ESTAM ADONANT QUE EL TREBALL EN EQUIPS ÉS MÉS MOTIVADOR, APRENEM UNS DELS ALTRES, DONAM I REBEM AJUDAM DELS ALTRES, I AIXÒ ENS AGRADA MOLT.
PER AIXÒ HEM DECIDIT CANVIAR LA RUTINA DE L'ASSEMBLEA, EN LLOC DE DUR-LA A TERME AIXÍ COM FEIEM EL PRIMER TRIMESTRE D'AQUEST CURS I L'ANY PASSAT A 3 ANYS, ARA HEM COMEÇAT A TREBALLAR-LA EN EQUIPS COOPERATIUS.

COM HO FEIM? 

QUAN ARRIBEM A L'ESCOLA ELS INFANTS S'AGRUPEN EN EQUIPS COOPERATIUS I COMENCEN A DUR A TERME EL SEU CÀRREC. UNA VEGADA TOTS HEM ACABAT ELS NOSTRES CÁRRECS HO POSAM EN COMÚ CONJUNTAMENT PER TAL D'ESTAR ASSEBENTATS DE TOTA L'ASSEMBLEA.


HI HA 6 CÀRRECS: CUINERSPASSAR LLISTANETEJA I MATERIALDATA I TEMPS, NOTÍCIES I MASSATGES, SECRETARIS


CUINERS S'ENCARREGUEN...
- ESCRIUEN EL NOM DELS COMPANYS QUE QUEDEN A MENJADOR I ELS CONTEN PER ESCRIURE EL NÚMERO.
- ESCRIUEN ESPONTÀNIAMENT QUE TOCA PER ESMORZAR.
- BUSQUEN A L'ORDINADOR EL QUE TOCA DE MENÚ DE MENJADOR I HO DIBUIXEN I ESCRIUEN AL PLAFÓ. 
- EXPLIQUEN ALS DEMÉS QUI I QUANTS QUEDEN A MENJADOR, EL QUE TOCA PER ESMORZAR I EL MENÚ DEL DIA. 

SECRETARIS S'ENCARREGUEN...
- ESCRIUEN EL QUÈ  FAREM DURANT EL DIA.
- BUSQUEN EL DIA DE LA SETMANA QUE CORRESPON.
- EXPLIQUEN TOT EL QUE FAREM. 

 NOTÍCIES I MASSATGES S'ENCARREGUEN...
- CADA UN/A PENSA I DIBUIXA UNA NOTÍCIA. LA NOTÍCIA HA DE FER REFERÈNCIA ALGUNA ASPECTE D'ELLS I ELLES, DE LA SEVA VIDA, DE LES SEVES AFICIONS, DEL QUE FAN AMB LA FAMÍLIA... 
- ESCRIUEN UNA PARAULA DOLÇA DE LA NOTÍCIA.
- AMB L'AJUDA DE LA MESTRA ESCRIUEN LA NOTÍCIA A ORDINADOR. 
- EXPLIQUEN LES SEVES NOTÍCIES ALS ALTRES I LA PARAULA DOLÇA. 
- DURANT LA RELAXACIÓ FAN ELS MASSATGES ALS ALTRES. 







 PASSAR LLISTA S'ENCARREGUEN...
- LLEGEIXEN ELS NOM ILLINATGES DELS COMPANYS I ELS COL·LOQUEN AL LLOC CORRESPONENT, A CLASSE O A CASA. 
- CONTEN I ESCRIUEN QUANTS HAN VINGUT A CLASSE I QUANTS HAN QUEDAT A CASA.
- ESCRIUEN EL RESULTAT DE LA SUMA (INFANTS A CLASSE + INFANTS A CASA)
- EXPLIQUEN QUANTS SOM A CLASSE I A CASA I EL RESULTAT DE LA SUMA.
LLEGEIXEN EL NOM I LLINANTGES DELS QUE SÓN A CASA I ENS RECORDEN EL SEUS LLINATGES.

  DATA I TEMPS S'ENCARREGUEN...
- PENSEN I BUSQUEN L'ETIQUETA DEL DIA DE LA SETMANA.
- PENSEN I BUSQUEN EL NÚMERO DEL DIA.
- MIRA I POSEN EL TEMPS.
- PINTEN LA GRAELLA DEL TEMPS.
- ESCRIUEN A LA PISSARRA LA DATA. 
- EXPLIQUEN LA DATA I EL TEMPS QUE FA. 




NETEJA I MATERIAL S'ENCARREGUEN...
-TREUEN LES AIGÜES, ELS CALCETINS DE PSICOMOTRICITAT I LES TOVALLOLES DE LES MOTXILLES I LES POSEN AL SEU LLOC CORRESPONENT.
- ESCRIUEN EL NOM A LES BOTELLES DE LES AIGÜES QUE NO EL TENEN POSAT.
- COL·LOQUEN ACTIVITATS ACABADES ALS CALAIXOS. 
- REPARTEIXEN AIGÜES DESPRÉS DEL PATI. 
- FAN NET LES TAULES DESPRÉS DE L'ESMORZAR O QUAN ÉS NECESSARI. 
- REPARTEIXEN EL MATERIAL ALS ALTRES COMPANYS. 
- PREPAREN TOT EL MATERIAL PERQUÈ ESTIGUI LLEST PER UTILTIZAR.
- EXPLIQUEN SI TOTS HAN PORTAT AIGUA, TOVALLOLES I/O CALCETINS I ENS DIUEN QUINS NOMS HAN ESCRIT A LES BOTELLES. 







RÚBRICA D'AVALUACIÓ DE L'ASSEMBLEA PER EQUIPS


ELS INFANTS APRENEN A SER CRÍTICS AMB LA SEVA FEINA, AMB LES SEVES FUNCIONS, AMB EL TREBALL EN EQUIP...



HO POSAM EN COMÚ
CADA PORTAVEU EXPLICARÀ TOT EL QUE HAN FET 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada