PER AIXÒ HEM DECIDIT CANVIAR LA RUTINA DE L'ASSEMBLEA, EN LLOC DE DUR-LA A TERME AIXÍ COM FEIEM EL PRIMER TRIMESTRE D'AQUEST CURS I L'ANY PASSAT A 3 ANYS, ARA HEM COMEÇAT A TREBALLAR-LA EN EQUIPS COOPERATIUS.
COM HO FEIM?
QUAN ARRIBEM A L'ESCOLA ELS INFANTS S'AGRUPEN EN EQUIPS COOPERATIUS I COMENCEN A DUR A TERME EL SEU CÀRREC. UNA VEGADA TOTS HEM ACABAT ELS NOSTRES CÁRRECS HO POSAM EN COMÚ CONJUNTAMENT PER TAL D'ESTAR ASSEBENTATS DE TOTA L'ASSEMBLEA.
RÚBRICA D'AVALUACIÓ DE L'ASSEMBLEA PER EQUIPS
ELS INFANTS APRENEN A SER CRÍTICS AMB LA SEVA FEINA, AMB LES SEVES FUNCIONS, AMB EL TREBALL EN EQUIP...
HI HA 6 CÀRRECS: CUINERS, PASSAR LLISTA, NETEJA I MATERIAL, DATA I TEMPS, NOTÍCIES I MASSATGES, SECRETARIS.
CUINERS S'ENCARREGUEN...
- ESCRIUEN EL NOM DELS COMPANYS QUE QUEDEN A MENJADOR I ELS CONTEN PER ESCRIURE EL NÚMERO.
- ESCRIUEN ESPONTÀNIAMENT QUE TOCA PER ESMORZAR.
- BUSQUEN A L'ORDINADOR EL QUE TOCA DE MENÚ DE MENJADOR I HO DIBUIXEN I ESCRIUEN AL PLAFÓ.
- EXPLIQUEN ALS DEMÉS QUI I QUANTS QUEDEN A MENJADOR, EL QUE TOCA PER ESMORZAR I EL MENÚ DEL DIA.
SECRETARIS S'ENCARREGUEN...
- ESCRIUEN EL QUÈ FAREM DURANT EL DIA.
- BUSQUEN EL DIA DE LA SETMANA QUE CORRESPON.
- EXPLIQUEN TOT EL QUE FAREM.
NOTÍCIES I MASSATGES S'ENCARREGUEN...
- CADA UN/A PENSA I DIBUIXA UNA NOTÍCIA. LA NOTÍCIA HA DE FER REFERÈNCIA ALGUNA ASPECTE D'ELLS I ELLES, DE LA SEVA VIDA, DE LES SEVES AFICIONS, DEL QUE FAN AMB LA FAMÍLIA...
- ESCRIUEN UNA PARAULA DOLÇA DE LA NOTÍCIA.
- AMB L'AJUDA DE LA MESTRA ESCRIUEN LA NOTÍCIA A ORDINADOR.
- EXPLIQUEN LES SEVES NOTÍCIES ALS ALTRES I LA PARAULA DOLÇA.
- DURANT LA RELAXACIÓ FAN ELS MASSATGES ALS ALTRES.
PASSAR LLISTA S'ENCARREGUEN...
- LLEGEIXEN ELS NOM ILLINATGES DELS COMPANYS I ELS COL·LOQUEN AL LLOC CORRESPONENT, A CLASSE O A CASA.
- CONTEN I ESCRIUEN QUANTS HAN VINGUT A CLASSE I QUANTS HAN QUEDAT A CASA.
- ESCRIUEN EL RESULTAT DE LA SUMA (INFANTS A CLASSE + INFANTS A CASA)
- EXPLIQUEN QUANTS SOM A CLASSE I A CASA I EL RESULTAT DE LA SUMA.
LLEGEIXEN EL NOM I LLINANTGES DELS QUE SÓN A CASA I ENS RECORDEN EL SEUS LLINATGES.
DATA I TEMPS S'ENCARREGUEN...
- PENSEN I BUSQUEN L'ETIQUETA DEL DIA DE LA SETMANA.
- PENSEN I BUSQUEN EL NÚMERO DEL DIA.
- MIRA I POSEN EL TEMPS.
- PINTEN LA GRAELLA DEL TEMPS.
- ESCRIUEN A LA PISSARRA LA DATA.
- EXPLIQUEN LA DATA I EL TEMPS QUE FA.
NETEJA I MATERIAL S'ENCARREGUEN...
-TREUEN LES AIGÜES, ELS CALCETINS DE PSICOMOTRICITAT I LES TOVALLOLES DE LES MOTXILLES I LES POSEN AL SEU LLOC CORRESPONENT.
- ESCRIUEN EL NOM A LES BOTELLES DE LES AIGÜES QUE NO EL TENEN POSAT.
- COL·LOQUEN ACTIVITATS ACABADES ALS CALAIXOS.
- REPARTEIXEN AIGÜES DESPRÉS DEL PATI.
- FAN NET LES TAULES DESPRÉS DE L'ESMORZAR O QUAN ÉS NECESSARI.
- REPARTEIXEN EL MATERIAL ALS ALTRES COMPANYS.
- PREPAREN TOT EL MATERIAL PERQUÈ ESTIGUI LLEST PER UTILTIZAR.
- EXPLIQUEN SI TOTS HAN PORTAT AIGUA, TOVALLOLES I/O CALCETINS I ENS DIUEN QUINS NOMS HAN ESCRIT A LES BOTELLES.
RÚBRICA D'AVALUACIÓ DE L'ASSEMBLEA PER EQUIPS
ELS INFANTS APRENEN A SER CRÍTICS AMB LA SEVA FEINA, AMB LES SEVES FUNCIONS, AMB EL TREBALL EN EQUIP...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada